субота, 16 лютого 2013 р.

Урок

Мета:   
Допомогти молодим людям стати підприємливими, оволодіти вміннями і навичками діяти в будь-яких життєвих ситуаціях, приймати рішення та нести відповідальність за них.
Цілі:
·         заохочувати особистісний розвиток так, щоб молоді люди вміли адаптуватися в умовах ринкової економіки.
·         давати можливість розвивати свою позицію, вміння і здібності, що будуть корисними в подальших ролях виробників, споживачів, громадян, керівників, людей, що приймають рішення, і батьків.
·         розвивати компетентність у веденні розрахунків, спілкуванні, прийнятті рішень, у соціальних навичках через застосування знань у реальних ситуаціях.
·         допомагати молодим людям краще усвідомлювати й оцінювати роль малого бізнесу, підприємства, свого місця в бізнесі й суспільстві
Хід уроку:
Вступ:
1.       Знайомство.
Цілі:
·         Дізнатись, хто як називається
·         Зменшити непевність
·         Довідатися у кого яке «хоббі»
·         Запамятати  імена
Метод:
Гру в імена починає вчитель, кажучи:
«Мене звати…». Потім той, хто сидить біля вчителя, каже: «Мене звати …, я можу навчити вас грати в теніс».
Потім той, хто сидить поруч, каже: «Мене звати Петро, я можу писати статті в газету, а це – Наталя, вона грає в теніс, …» т. д. Кожен наступний повинен запамятати на одне імя більше. Десята людина, наприклад, вже мусить памятати десять імен і те, що найкраще кожен із них уміє робити.
2.       Як вітатися і спілкуватися.
Цілі:
·         Встановити контакт із кожною людиною у групі.
·         Дізнатися більше один про одного.
Метод:
Учні встають і ходять по класу, вітаючись одне з одним. Вони повинні привітатися з якомога більшою кількістю людей, обмінюючись лише іменами.
                Приблизно через хвилину зупиняються і говорять із тим, хто поруч із ними знаходиться.
Треба розповідати йому/їй про себе протягом 1-2 хв.
                Учням пропонується декілька способів знайомства:
-          У транспорті
-          На роботі
-          У школі
-          У громадських місцях
Основна частина:

Проводимо тест на визначення підприємницьких якостей, який допоможе краще зрозуміти себе.
Кожний розділ оцінив конкретні якості.
Розділи є такими:
Розділ 1. Потреба в досягненнях (Подальшому розвитку).
Розділ 2. Потреба в самостійності та незалежності.
Розділ 3. Схильність до творчості (Творчі здібності та нахили).
Розділ 4. Уміння іти на розумний (Зважений ) ризик.
Розділ 5. Цілеспрямованість та рішучість.
Підсумки:  

1.       Вивчається думка учнів про проведення даного уроку з елементами тренінгу.
2.       Учитель може досягнути мети, якщо здобуде підтримку учнів і буде дотримуватися принципу, щоб не перевантажити учнів, а викликати зацікавленість у них.
3.       Очікуваним результатом буде, якщо учні зрозуміють:
«Якщо він це може робити, то, звичайно, можу і я»





Немає коментарів:

Дописати коментар